Loading...
  • tradex

Calendar de evenimente

Luna precedentă Ziua precedentă Ziua următoare Luna viitoare
Lună Săptămână Astăzi Caută Sari la luna
Raportarea non-financiară – de la Directivă la practică. O nouă provocare pentru companii
De Marți, 26 Noiembrie 2019 -  10:00
Până Miercuri, 27 Noiembrie 2019 - 18:00
Contact office@innovaconsulting.ro

Curs de 2 zile (26 – 27 noiembrie) în Brașov cu experți de top la sediul Camerei de Comerț și Industrie Brașov, Str. Mihail Kogălniceanu nr. 18-20, bl. 1K, sc. C-D.

 Cum identific informațiile non-financiare și cum le raportez?
 De ce și pentru cine este importantă raportarea non-financiară?
 Care sunt diferențele între Declarația nefinanciară, Raportul nefinanciar și Raportul de Sustenabilitate?
 Care sunt standardele și metodologiile naționale sau internaționale la care mă pot raporta?
 Cum identific indicatorii cheie de performanță non-financiară relevanți?
 Ce bugete ar trebui să aloc pentru a ne conforma cu Directivele europene?
 Care sunt departamentele responsabile în procesul de raportare?
Pentru că orice companie cu mai mult de 500 de angajați este obligată să publice o raportare și primim numeroase întrebări legate de raportarea nefinanciară, Camera de Comerț și Industrie Brașov în parteneriat cu INNOVA Project Consulting vă propune un curs aplicat, cu un număr limitat de participanți.
Vom trece de la teorie la practică și vom aborda:
• Standardul de raportare aplicabil companiilor participante
• Etapele procesului de raportare și resursele de care ai nevoie
• Identificarea și prioritizarea stakeholderilor (părți interesate) companiei
• Matricea de materialitate și metodologia de realizare a acesteia
• Colectarea, verificarea și validarea informațiilor non-financiare
• 5 exemple internaționale de bună practică din sectorul tău de activitate.

Venim cu informații legislative la zi, tendințe la nivel internațional privind dezvoltarea durabilă, inclusiv economia circulară și importanța acesteia în încurajarea competitivității companiilor românești.

Cursul este deschis tuturor celor interesați, indiferent de departament sau funcție.

Comunicat de presa: Companiile cu peste 500 de angajați – obligații de raportare suplimentare începând cu anul 2020

Înscrie-te ACUM!

Locuri limitate!

Traineri:
Gaetano Casale, Sustainability Consultant, Trainer & Managing Partner INNOVA Project Consulting. Gaetano are experiență vastă în proiecte de consultanță în raportare non-financiară în urma colaborărilor cu organizații de renume din Italia și România. El a gestionat proiecte complexe în parteneriat cu Lucciola & Partners SrL, una dintre cele mai prestigioase companii de consultanță la nivel european. Companii precum Fiat Chrysler Automobiles, Leonardo, Autostrade per L’Italia, OMV Petrom și Romgaz au beneficiat de expertiza sa în domeniul dezvoltării durabile.
Mihaela Croitoru, Sustainability Consultant, Trainer & Managing Partner INNOVA Project Consulting. Mihaela are o carieră de peste 15 de ani în business development, project management și în sustenabilitate. Ea a coordonat proiecte complexe privind realizarea rapoartelor de sustenabilitate pentru unele dintre cele mai importante companii din România, cum ar fi: OMV Petrom, Oltchim, Romgaz, Salrom, SIVECO Romania. Proiectele coordonate s-au bazat pe metodologii complexe care au integrat cele mai cunoscute standarde de raportare, cum ar fi: GRI Standards, AccountAbility si Integrated Reporting.
Tarife Participare*:
EARLY BIRD - 500 euro + TVA, înscriere până cel târziu la data de 15 noiembrie 2019.
FULL PRICE - 800 euro + TVA, înscriere până la data de 22 noiembrie 2019.
5% reducere/participant – dacă se înscriu doi participanți din cadrul aceleiași organizații;
10% reducere/participant – dacă se înscriu trei sau mai mulți participanți din cadrul aceleiași organizații;
10% reducere/participant – pentru organizațiile membre CCIBV indiferent de numărul de participanți.
*Confirmarea înscrierii se face după plata integrală a tarifului în contul bancar al organizatorului la cursul BNR din ziua emiterii facturii.
Informații generale:
Taxa de participare include: 16 ore de training + 3 pauze cafea x 30’ + o pauză prânz x 60’ (apă, cafea, ceai, gustări incluse, masa de prânz), Suportul de curs - Raportarea Non-financiară (printat), | Limba: Română. | Participanți: min. 10, max. 28. | Certificare: Certificat de participare emis de INNOVA Project Consulting|
Agenda
26.11.2019
• Conceptul de dezvoltare durabilă în contextul european, legislația privind raportarea non-financiară si economia circulară, ca modalități de abordare concreta a schimbărilor climatice si protecției mediului.
• Standarde și metodologii internaționale de raportare non-financiară: Global Reporting Iniţiative - GRI, (Accountability AA 1000), ISO 26000, Integrating Reporting , ROBECOSAM (DJSI), Climate Disclosure Standards Board (CDSB), SA8000, UN Global Compact, Ghidul Comisiei Europene privind raportarea informațiilor nefinanciare - metodologia de raportare a informațiilor nefinanciare -2017/C 215/01).
• Pregătirea procesului de raportare: stabilirea bugetului, identificarea surselor de informații, formarea echipei de raportare și stabilirea rolurilor și responsabilităților, identificarea etapelor și estimarea timpului necesar fiecărei etape.
• Identificarea și prioritizarea părților interesate.

27.11.2019

• Identificarea și stabilirea gradului de semnificație (realizarea matricei de materialitate) și identificarea indicatorilor cheie de performanță nefinanciară.
• Colectarea, verificare și validarea datelor colectate, precum și analizarea acestora în vederea realizării raportului.
• Stabilirea structurii și elaborarea raportului non-financiar, pregătirea și implementarea planului de comunicare și diseminare.
• Exemple internaționale de bune practici.
Înscrieri
Tel: 0738 759 040; 0371 024 168,
Email: office@innovaconsulting.ro
Organizator: Camera de Comerț și Industrie Brașov și INNOVA Project Consulting
INNOVA Project Consulting este una dintre puținele companii de consultanță din România cu experiență concretă în raportare nefinanciară, cu un portofoliu de clienți importanți care include unele dintre cele mai mari companii din România și o echipă de consultanți cu experiență națională și internațională.
INNOVA este partener al GRI – Global Reporting Initiative, fiind membru al GOLD Community și furnizor de servicii de asigurare autorizat în domeniul sustenabilității recunoscut de către instituția internațională AccountAbility, precum și Membru Afiliat al Asociației pentru Relații cu Investitorii la Bursă din România (ARIR) - www.innovaconsulting.ro

 


Clienții noștri:

2019 CLIENTI INNOVA

2019 innova

Locatie sediul CCI Brașov