Conferința ARILOG

Conferința ARILOG

Conferința ARILOG 1911 1225
Cea de-a 21-a ediție a Conferinței Anuale ARILOG se va desfășura sub tema „Simplify to Amplify”,  este un eveniment ce oferă participanților o experiență completă de învățare și conectare.
Conferința ARILOG, organizată cu sprijinul Camerei de Comerț și Industrie Brașov,  este un exemplu excelent de învățare continuă, de la colegii de breaslă.

Agenda conferinței se aliniază cu inițiativele cheie la care lucrați. În cadrul evenimentului veți afla cunoștințe și informații pe care le veți putea aplica imediat în compania dvs. pentru a vă face treaba mai bine și mai rapid.

Veți învăța ceva nou, în special într-un domeniu care este esențial pentru dezvoltarea carierei și a leadership-ului. Conferința ARILOG abordează diferite subiecte care vă oferă posibilitatea de a vă aduce în alte zone din afara zonei dumneavoastră de confort și de a vă lumina orizontul.

Conferința ARILOG promovează și crearea unor conexiuni noi, oferindu-le participanților cadrul potrivit pentru împărtășirea cunoștințelor și experiențelor.

Perioada: 15-16 Mai 2025; ora: 09:00;  Locația: Hotel ARO PALACE BRAȘOV

Ediția 2025 a conferinței se va desfășura sub tematica „simplify to amplify”. Adaptabilitatea nu mai este o opțiune, ci o necesitate. Companiile trebuie să își adapteze operațiunile printr-o abordare proactivă și inovatoare, respectând noile cerințe fiscale. Flexibilitatea, investiția în tehnologie și o strategie inteligentă de conformitate sunt esențiale pentru amplificarea rezultatelor în viitorul complex din supply chain.

Membrii CCIBV beneficiază tarif preferențial!

Completează formularul de înregistrare din site AICI și menționează codul CCIBV în câmpul observații sau trimite un emaial pe adresa office@arilog.ro, menționând apartenența la CCIBV și benefiază de tariful special.

Panel de discuții-Conform cu originalul
Care sunt ultimele noutăți legislative atât la nivel național, cât și la nivel european? Care este statusul proceselor de digitalizare al autorităților, care este necesarul de documente pe care o companie care activează în industriile de transport și logistică este nevoită să le utilizeze în format fizic, respectiv în format digital. Discutăm alături de colegi de breaslă și autorități despre predictibilitatea fiscală.

Panel de discuții – Ce se întâmplă când nu se întâmplă?
În contextul situației economice pe care o traversăm la nivel global, discutăm cu diverși jucători din piață despre ce înseamnă businessul astăzi, cu toate provocările sale.
Contextul prezent forțează o stare de expectativă. Cum reușim să identificăm oportunitatea de business în acest context general?

Despre AIRLOG

ARILOG este o asociație profesională fondată în anul 2002 care promovează în mod constant educația continuă în logistică și supply chain management.
Cele mai importante obiective ale asociației sunt:
– dezvoltarea constantă a platformei de comunicare pentru membrii săi;
– promovarea bunelor practici din domeniu;
– susținerea și încurajarea schimbului de cunoștințe profesionale în randul profesioniștilor industriei.

ARILOG numară aproximativ 132 de membri, companii și persoane juridice cu următoarele domenii de activitate:
-furnizori de servicii logistice
-furnizori de servicii de transport și curierat
-producție (FMCG, automotive, construcții)
-furnizori de ehipamente de manipulat și depozitat marfă
-furnizori de sisteme informatice
-dezvoltatori și brokeri imobiliari

Mai multe despre AIROLOG AICI