Cine poate participa
- persoanele care doresc o calificare în meseria de Administrator pensiune turistică (Cod Nomenclator/COR – 5121.2.4./ 515203);
- persoanele care vor să implementeze un proiect cu finanțare nerambursabilă în domeniul turismului și industria ospitalității;
- persoanele care vor să-și însușească cunoștințele necesare gestionării unei unități de cazare, de la cei mai buni specialiști în domeniul turismului;
- companiilor care doresc să-și califice personalul în vederea creșterii motivării acestora și îmbunătățirii calității serviciilor oferite clienților.
Aspecte studiate
- Comunicare şi relaţii publice în activităţile din turism;
- Managementul turismului;
- Marketingul în turism;
- Economia turismului şi servicii specifice;
- Igienă.
Durata
720
160 de teorie şi 560 de ore de practică
16.00 – 20.00
curs teoretic de două ori pe săptămână
08.00 – 16.00
parte practică de trei ori pe săptămână
Înscriere curs
Condiția de acces : Invățământ general obligatoriu
Documente necesare în original și copie:
- act de identitate
- certificat de naștere
- certificat de căsătorie (dacă este cazul)
- diplomă de studii
- adeverință de la medicul de familie – apt pentru curs Administrator pensiune turistică
Costul programului de formare
1200 Lei
- Tarif standard
1080 Lei
- pentru Membrii CCI Brașov care beneficiază de o reducere de 10%
50 Lei
- Taxă de examen
* Costul poate fi achitat în trei rate