Vă prezentăm oferta publicației finlandeze, Glorian ruoka & viini, de promovare a produselor culinare și a vinurilor românești.
Cea mai mare și mai renumită revistă culinară din Finlanda vă spune cele mai bune produse, călătorii culinare și sfaturi de restaurante și vă prezintă cele mai interesante fenomene alimentare de la noi și din întreaga lume.
Cititorii revistei au putere de cumpărare mare și sunt curioși, gurmanzi experimentali și utilizatori mari ai stilului de viață. Glorian ruoka & viini este, de departe, cea mai bună modalitate de a ajunge la factorii de influență ai alimentelor, adică cei care alergă la mâncare. Grupul țintă este peste 35 de ani, cu venituri mari, cu studii superioare.
Articolul pe care îl realizează revista despre companiile românești va ajunge la un minim de 300 000 de contacte – cea mai mare campanie va ajunge la peste jumătate de milion (în comparație, avem 5,5 milioane de oameni care trăiesc în Finlanda, deci este mult!)
Realizarea este ”la cheie”, așa că singurul lucru pe care trebuie să-l faceți este să spuneți ”da” și să ne transmiteți materialul dvs. sau să ne acordați un interviu de maxim 30 de minute prin echipe sau prin telefon.
Articolul va fi publicat în format tipărit, dar și digital ca o campanie nativă de articole de marketing prin canalele digitale de top din Finlanda (hs.fi și is.fi), care ajung la 97% dintre utilizatorii de internet finlandezi. De asemenea, vom publica articolul în canalul nostru de știri ePressi și canalele digitale Toptaste, de ex. www.toptaste.fi .
De asemenea, insera link-ul campaniei de marketing nativă la articolele dvs. atât în rețeaua Sanomas, cât și în rețeaua Metas, vă rugăm să vedeți un exemplu AICI.
Oferta include:
1. Munca unui jurnalist profesionist
2. Munca unui designer grafic pentru a vă proiecta anunțul tipărit
3. Publicarea articolului dumneavoastră în martie în secțiunea Food Travel din Glorias food and wine ajungând la 145 000 de contacte
4. Publicarea articolului dvs. pe portalul de știri ePressi pentru toți reporterii de stil de viață și de călătorii și pentru toate redacțiile din Finlanda
5. Publicarea articolului dumneavoastră digital pe site-ul nostru www.toptaste.fi
6. Publicarea articolului dvs. digital pe site-ul www.issuu.com
7. Distribuirea articolului tău pe Instagram, Facebook și X (partajarea articolului tău în grupuri relevante)
8. O campanie de marketing digital în Sanoma și Meta-network
Tarife:
1. 2/1 pagină + 400 000 de contacte digital 5990e (tva 0%) – acoperire totală 545 000 de contacte
2. 1/1 pagină + 200 000 de contacte digital 3990e (tva 0%) – acoperire totală 345 000 de contacte
3. 1/2 pagină + 100 000 de contacte digital 2990e (tva 0%) – acoperire totală 245 000 de contacte
Pretul include toate costurile de productie. Revista va furniza o dovadă a publicării și un raport digital al contactelor digitale la care ați ajuns în ziua publicării tipărite
Contact: Titti Myhrberg
Commercial director
Tel: +358 40 218 41 79
Email: titti.myhrberg@toptaste.fi
Material primit prin amabiltatea doamnei Olivia PETRE, Minister-Counsellor for Economic Affairs
Embassy of Romania to the Republic of Finland
Stenbäckinkatu, 24
Helsinki 00250, Finland
Tel.: +358 (9) 241 44 14
Mobile: +358 45 186 61 28
Web: www.helsinki.mae.ro
E-mail: helsinki.economic@mae.ro