Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Oportunități de afaceri IRAN

Oportunități de afaceri IRAN 944 756


Vizând contribuția la dezvoltarea în continuare a relațiilor economice și comerciale bilaterale dintre Iran și România, Ambasada Republicii Islamice la București prezintă catalogul ”Doing business in Iran”

Iranul este una dintre cele mai mari economii din Orientul Mijlociu. Oportunitățile de afaceri în petrol, gaze, retail, producție, industrie, medical, transport maritim și multe alte sectoare sunt vaste. Unul dintre sectoarele cu o evoluție spectaculoasă este cel de producție. De-a lungul anilor, efortul companiilor iraniene s-a concentrat pe creșterea și dezvoltarea industriei iraniene. Relația economică și comercială bilaterală dintre Iran și România a fost întotdeauna pozitivă. În 2021, volumul total al comerțului dintre cele două țări a ajuns la 483 de milioane de dolari SUA, de cinci ori mai mult decât în ​​2021. Există încă multe domenii potențiale care ar putea contribui la creșterea cooperării economice dintre cele două națiuni și avem speranța că prin creșterea mobilitatea sectorului privat atât în ​​Iran, cât și în România, vom observa relații comerciale bilaterale mai puternice în 2022, anul în care cele două țări sărbătoresc 120 de ani de la relațiile diplomatice.

În contextul dezvotării relațiilor bilaterale, compania Alvand co din Iran este interesată de cooperare cu companii din România.

Alvand Tile and Ceramic Company este una dintre cele mai faimoase companii de plăci și ceramică din Iran. Această companie a început să opereze pe piața iraniană de plăci și ceramică din 1991.
Această companie, acum și după mai bine de trei decenii de activitate, are tehnologie de clasă mondială și capacitatea de a produce 12 milioane de metri pătrați de gresie, ceramică pentru podea și produse din porțelan în cele trei fabrici deținute.
În prezent, produsele acestei companii sunt vândute pe piețele interne și externe. Compania Alvand are capacitatea de a produce produse în diferite dimensiuni, oferind modele frumoase și diferite culori, poate fi un răspuns adecvat la diferite nevoi și a fost aprobată de ingineri și antreprenori la cel mai înalt nivel de alegere a consumatorilor.

Informații suplimentare:
• Website: https://alvandtileco.com/
• Email: Info@alvandtileco.com
• Address: Tehran, Africa Boulevard after Esfandiar, corner of Rahimi Alley, No. 2, fourth floor
• Tell: +98 2122057811
• Contact person: Ali Yar Ahmadi
• Mobile/Whatsapp: +989160194589

Material primit prin amablitatea Ambasadei Republicii Islamice la București

Contact

Economic Department of Iran Embassy

buh.economic@mfa.gov.ir>

Embassy of The Islamic Republic of Iran
Bucharest-Romania
Phone: +40 213120493-5
Fax: +40 213120496
Address: 39, Lascar Catargiu Blvd., Bucharest-Romania
Website: https://romania.mfa.gov.ir/en
Twitter: https://twitter.com/iraninromania
Facebook: https://www.facebook.com/iranembro/

Cum alegi cea mai bună asigurare de sănătate pentru echipa ta

Cum alegi cea mai bună asigurare de sănătate pentru echipa ta 942 746


Performanța echipei tale este în strânsă legătură cu un program adecvat de motivare, fidelizare a angajaților și de atragere a profesioniștilor de valoare

Asigurarea de sănătate ca beneficiu suplimentar drepturilor salariale, reprezintă instrumentul prin care compania ta, indiferent de mărime și domeniu oferă sprijinul financiar angajaților și familiilor acestora, când au loc evenimente neprevăzute în viața lor.
Pentru a te ajuta să alegi asigurarea potrivită nevoilor echipei tale, te vom ajuta să înțelegi diferența dintre asigurările de sănătate private, abonament și asigurarea de stat dar și între soluțiile în domeniul sănătății oferite de Groupama.

Asigurare de sănătate privată vs. abonament medical vs. asigurarea de stat
Chiar dacă angajatul este asigurat al sistemului public de sănătate, poate are și un abonament medical privat oferit de angajator, e bine să aibă și o asigurare privată de sănătate. Toate sunt produse care conferă grade diferite de acoperire, de cele mai multe ori pentru servicii medicale complementare.
Abonamentul medical privat, este un instrument de prevenție, ce oferă acces în clinici pentru consultații, analize de laborator și investigații și reduceri pentru serviciile medicale mai complexe, pe care îl folosim pentru diagnosticarea și tratarea unor afecțiuni minore.
Asigurarea de sănătate privată este un produs ce vine în completarea abonamentului medical și este ideal pentru situațiile medicale care necesită spitalizare sau chirurgie. În lipsa lui, dacă angajatul sau cei dragi lui ar avea nevoie de o intervenție chirurgicală, costurile vor trebui suportate de către el și familia lui.
Sistemul de sănătate publică oferă o singură opțiune – plata contribuției CASS prin care ai acces la servicii medicale în sistemul public. Mai exact, angajatului cu carte de muncă, i se reține lunar contribuția obligatorie numită CASS, care este de 10% din salariul brut și care merge către bugetul de stat. În schimbul acestei contribuții lunare, are acces la servicii medicale gratuite în sistemul de sănătate publică din România.

Asigurarea de sănătate privată
Groupama Asigurări oferă pachete diverse, cu posibilitatea de a le personaliza conform nevoilor afacerii și preferințele echipei tale. Asigurările private de sănătate Groupama oferă pachete cu acoperiri predefinite sau configurabile, pentru servicii medicale în ambulatoriu și pentru servicii medicale de spitalizare și intervenții chirurgicale, cu riscul legat de infecția cu COVID-19 inclus.

Cu Asigurarea de sănătate – spitalizare și chirurgie pentru angajați îți poți ajuta echipa să acopere cheltuielile medicale ce pot apărea ca urmare a unui accident sau a unei îmbolnăviri și chiar a recidivei după un prim eveniment, pornind de la suma asigurată de 5.000 lei/ angajat, ce poate fi multiplicată de maxim 5 ori, până la 25.000 lei, indiferent dacă serviciile medicale sunt prestate într-un spital de stat sau privat sau un furnizor anume, așa cum este partenerul nostru, Regina Maria. Practic – oriunde. Angajații pot opta între 2 variante de accesare:

  • orice spital public sau privat
  • spitale private din Rețeaua Regina Maria

La Groupama, se pot adăuga asigurări suplimentare asigurării de sănătate – spitalizare și chirurgie, cu diverse beneficii specifice, precum: sănătate emoțională, chat medical, cheltuieli medicale, convalescență după spitalizare, arsuri, fracturi, boli grave, microchirurgie.

Totul este configurabil, flexibil în funcție de preferințe. Informații complete despre pachete aici: https://www.groupama.ro/produse-si-servicii/beneficii-angajati/asigurarea-de-sanatate-spitalizare-si-chirurgie

Asigurarea medicală integrală colectivă oferită de Groupama în parteneriat cu Rețeaua privată de sănătate Regina Maria este dedicată companiilor care doresc să ofere acest beneficiu angajaților, pentru a le asigura accesul la o gamă largă de servicii și specialități medicale. Asigurarea medicală integrală îmbină avantajele celor două mari categorii de servicii medicale: în spital și în ambulatoriu.

Informații complete aici: https://www.groupama.ro/persoane-juridice/sanatate/asigurarea-medicala-integrala-colectiva

Diferențele dintre soluțiile oferite de Groupama:

Provocările și momentele dificile fac parte din traseul oricărui antreprenor – nu le poți evita și nu le poți prezice, dar le poți asigura cu polița potrivită. Sperăm că acest material te-a ajutat să o descoperi și să înțelegi mai bine ce poate face pentru tine.

Fă pasul către un viitor asigurat și cere o o ofertă de asigurare privată de sănătate.

Scrie-ne pe adresa relatii.clienti@groupama.ro sau sună callcenter-ul nostru AloGroupama  la tel. 0374 110 110  de luni până vineri, între orele 8:00 – 18:00 sau scrie-ne direct în site https://www.groupama.ro/contact  sau alege rețeaua noastră de agenții și colaboratori.

CCI Brașov angajează – Experți implementare proiecte POCU

CCI Brașov angajează – Experți implementare proiecte POCU 1417 1129
Camera de Comert si Industrie Brasov implementeaza proiecte finantate din fonduri europene si angajeaza Experti implementare proiecte POCU.

𝐂𝐄𝐑𝐈𝐍𝐓𝐄:

  • Studii superioare, finalizate.
  • Nivel cariera Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani).
  • Minim 3 ani experienta in obtinerea/implementarea proiectelor din fonduri nerambursabile (fonduri europene, alte tipuri de finantari nerambursabile);
  • Minim 5 ani vechime in munca;
  • Experienta in implementarea de proiecte cu finantare nerambursabila;
  • Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor;
  • Capacitate de a respecta termene limita si de a lucra in echipa;
  • Motivatie, entuziasm, implicare;
  • Nivel ridicat de flexibilitate si adaptabilitate;
  • Aptitudini de comunicare si de solutionare a conflictelor;
  • Competente informatice: Microsoft Office;
  • Limba Engleza – mediu/ avansat.

 

𝐑𝐄𝐒𝐏𝐎𝐍𝐒𝐀𝐁𝐈𝐋𝐈𝐓𝐀𝐓𝐈:

  • Mentinerea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectelor si asigurarea derularii activitatilor in conditii optime
  • Cunoasterea prevederilor legislative aplicabile proiectelor finantate prin POCU si aplicarea corespunzatoare a acestora
  • Intocmirea de proceduri specifice activitatilor derulate
  • Intocmirea documentelor tehnice aferente activitatilor derulate in cadrul proiectului
  • Organizarea activitatilor in conformitate cu graficul de activitati in vederea derularii in conditii optime
  • Intocmirea Rapoartelor tehnico-financiare
  • Mentinerea legaturii cu furnizorii in vederea organizarii corespunzatoare a activitatilor si obtinerea rezultatelor asteptate in timp util
  • Verificarea documentelor aferente grupului tinta, activitatilor derulate si completarea anexelor specifice
  • Intocmire Notificari si acte aditionale aferente proiectelor
  • Informarea permanenta a coordonatorului de proiect in ceea ce priveste stadiul activitatilor, gradul de indeplinire a rezultatelor, indicatorilor, probleme intampinate si modalitati de rezolvare a acestora
  • Intocmirea documentatiei tehnice specifice cererilor de rambursare si asigurarea depunerii acesteia in termenele prevazute
  • Elaborarea si verificarea documentelor in ceea ce priveste identitatea vizuala a proiectelor

 

𝐁𝐄𝐍𝐄𝐅𝐈𝐂𝐈𝐈:

  • Posibilitatea de a lucra intr-o echipă tânără, dinamică și motivantă;
  • Perspective de lungă durată cu oportunităţi de dezvoltare şi promovare;
  • Acces la un mediu de lucru prietenos și profesionist pentru dezvoltarea carierei.

 

Așteptăm CV-urile dvs. pe adresa de e-mail ccibv@ccibv.ro pana la data de 30.08.2022.

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 29.08.2022 – 09.09.2022

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 29.08.2022 – 09.09.2022 1934 1441

Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 29.08.2022 – 09.09.2022 pentru următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 25.000 de persoane. Acestea au beneficiat de experiența de peste 25 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Așteptăm cu drag înscrierile persoanelor interesate de aceste cursuri.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Forumul Economic România – Kazahstan

Forumul Economic România – Kazahstan 946 759

Pe data de 7 octombrie a.c., la Nur-Sultan  se  va desfăşura Forumul Economic România Kazahstan, organizat prin intermediul Ministerului Antreprenoriatului și Turismului – acţiune dedicată identificării de noi oportunităţi de cooperare între reprezentanţii mediului de afaceri români şi cei kazahi.
 
Forumul se va desfăşura în marja celei de-a XVI-a sesiuni a Comisiei mixte interguvernamentale de colaborare economică România Kazahstan, ale cărei lucrări vor fi co-prezidate de miniştrii energiei din cele două ţări.
 
 
Pentru detalii şi înscrierea firmelor interesate, persoanele de contact din cadrul Departamentului de Comerţ Exterior sunt:
 
 
Clementina Ion, director al Direcţiei Relaţii Bilaterale Europa
Tel. 0372.492. 653
e-mail – clementina.ion@dce.gov.ro
 
Sebastian Şalaru, consilier
Tel. 0372.492.659
sebastian.salaru@dce.gov.ro

Întâlniri B2B – România & Turcia

Întâlniri B2B – România & Turcia 1896 1704


Asociația Exportatorilor din Turcia (Turkish Exporters’ Assembly) are deosebita plăcere de a vă invita să participați la un eveniment întâlniri B2B cu 34 din cele mai renumite companii producătoare din industria Turciei.

Asociația Exportatorilor din Turcia, cu susținerea oficială a Ministerului de Comerț al Turciei, organizează o Delegație Comercială în România. Companiile din România pot stabili întâlniri 36 mari producători în sectoarele de mai jos din industria Turciei.
 
SECTOARE INDUSTRIALE
 
  • Industria Auto & Piese Auto
  • Industria Chimica
  • Industria de Construcții și Materiale de Construcții
  • Industria Energetică
  • Industria Alimentară și a Băuturilor
  • Industria de Utilaje
  • Industria Textilă și Confecții Alte Industrii
 
PROFILUL COMPANIILOR DE INTERES:
 
Importatori, Retaileri, Companii de Vânzare Angro, Companii de Construcții, Contractori, Consultanți în Inginerie, Traderi, Dealeri și Autorități
 
DATA & LOCAȚIE:
 
Marți, 20 Septembrie 2022 – 10:00-18:00 Întâlniri B2B / 12:30-13:30 Prânz
Hotel Radisson Blue, București, Calea Victoriei 63-81, 010065
 
LIMBA: Servicii de traducere în Lb. Română incluse
 
FĂRĂ TAXE DE PARTICIPARE: Companiile din România beneficiază de acces gratuit la întâlniri.
 
ALTE INFORMAȚII:
 
Organizatori Eveniment: Shedu Consulting (Turcia) & GB Consulting (România)
 
Turcia:  Dna. Cigdem ULUG KUTLU: cigdem.ulug@sheduconsulting.com
Mobil: +90 533 052 50 30 / www.sheduevents.com
 
România: Dna. Gözde Pala Isac: office@gbconsulting.ro
Mobil: +40 759 063 798 / www.gbconsulting.ro
E-mail:  romania@sheduevents.com / office@gbconsulting.ro

Oportunități de afaceri POLONIA

Oportunități de afaceri POLONIA 853 948

Ambasada Poloniei din România prezintă oportunitatea de afaceri propusă de firma poloneză HYGIENIKA


Numele firmei HYGIENIKA
Adresa ul. Powstańców Śląskich 54 42-700 Lubliniec, Poland
Telefon +48 728 827 102; +48 728 827 108
Fax
Mobil +48 728 827 117
E-mail pkozak@hygienika.pl ; export@hygienika.pl
Adresă site https://hygienika.pl
Persoana de contact/Department Mr. Piotr Kozak, CEO at HYGIENIKA
Produs (denumire tehnico-comercială) Produse de igienă, cum ar fi: scutece pentru copii, șervețele sanitare, precum și măști medicale igienice
Dimensiune și cantitate, alte condiții tehnice Se negociază direct cu potențialul partener polonez
Condiții contractuale specifice (legislație locală etc.) Se negociază direct cu potențialul partener polonez
Condiții de livrare/transport Se negociază direct cu potențialul partener polonez
Condiții de plată Se negociază direct cu potențialul partener polonez
Bonitate și experiență Poate fi verificată prin Central Registration and Information on Business din cadrul Ministry of Economic Development and Technology – Poland
https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx
Propunere de cooperare Firma poloneză caută firme de distribuție românești și, dorește, inclusiv, crearea unei societăți mixte cu un potențial partener român sau realizarea unei investiții într-o unitate de producție în România.
Relații suplimentare și sprijin BPCE Ștefan POROJAN, ministru consilier
Biroul de Promovare Comercial-Economică Varșovia
Ambasada României din Republica Polonă
Adresa: Ul. Fr.Chopina 10, 00-559 Warszawa
Tel: +48 22 628 3000
Mobil: +48 538 397 384
E-mail: varsovia.economic@mae.ro sau
stefan.porojan@dce.gov.ro
Website: http://varsovia.mae.ro

Târguri Internaționale MI TEHERAN 1220 (2022) – expo Teheran 2022

Târguri Internaționale MI TEHERAN 1220 (2022) – expo Teheran 2022 851 946

MI TEHERAN 1220 (2022) – expo Teheran 2022

La nivelul AR la Teheran au fost recepționate o serie de invitații la expoziții internaționale în Teheran, de profil economic, care pot reprezenta oportunități pentru inițierea unor contacte la nivelul producătorilor locali.

  1. Ministerului Industriei, Minelor și Comerțului prin intermediul IDRO International Trading Co. realizează la Centrul de Expoziții Internaționale din Teheran:
  2. în intervalul 31 octombrie – 02 noiembrie 2022 a 17-a Expoziție Internațională a Producătorilor de Piese Auto;
  3. în intervalul 01 – 04 octombrie 2022 a 22-a Expoziție Internațională a Industriei.
  4. Consiliului Iranian pentru Inovație în Nanotehnologie realizează în intervalul 01 – 04 octombrie 2022 „Expoziția Internațională NanoIran” – Notă: date suplimentare cu privire la eveniment pot fi obținute consultând adresa http://exhibition.nano.ir/en.
  5. Sindicatul Producătorilor și Distribuitorilor de Medicamente din R.I. Iran realizează în intervalul 23 – 26 august 2022, la Centrul de Expoziții din cadrul Iran Mall din Teheran, „Pharmex Middle East 2022 Exhibition”. – Notă: date suplimentare cu privire la eveniment pot fi obținute consultând adresa http://pharmex.me/?lang=en.

Apreciem că expozițiile prezintă interes pentru companiile importatoare/exportatoare din România, având în vedere că oferă posibilitatea atât de studiere a ofertelor mediului de afaceri iranian, cât și de obținere a unor date de contact utile și de intrare directă în contact cu potențiali parteneri.

Oportunități de afaceri UCRAINA

Oportunități de afaceri UCRAINA 1665 833

Ambasada Ucrainei din România prezintă oportunități de afaceri ale  unor companii din Ucraina

LLC MANUFACTURING ENTERPRISE INEGVA este un producător de legături de cablu, ochelari de protecție de calitate. Mai detaliat despre gama produselor accesați prezentarea din fișierul atașat sau linkul https://inegva.com/
Gama produselor oferite se regăsește AICI

Compania Aroma Perfume LTD este un producător de parfumuri de diferite tipuri pentru femei 55ml. Mai detaliat despre produse consultați fișierul din anexă sau accesați https://aromaparfum.com/index_eng.html
Gama produselor oferite se regăsește AICI.

Compania LLC „IMPERATYV” este un producător de bare și plasă din polimer armat cu fibră de sticlă (GFRP). Mai detaliat despre produse consultați fișierul din anexă sau accesați https://aromaparfum.com/index_eng.html
Gama produselor oferite se regășește AICI

În cazul interesului din partea companiilor din România față de cooperarea cu companiile din Ucraina,  se poate contacta Oleg Balika  pentru identificarea celor mai bune modalități de colaborare.

Contact

Oleg Balika

0729 552 509

Ambasada Ucrainei în România
011 862, Romania, București,
Bulevardul Aviatorilor nr. 24, Sector 1.
Telefon: (+4021) 230 36 60
Fax: +(4021) 230 36 61
e-mail: emb_ro@mfa.gov.ua
Website: romania.mfa.gov.ua
https://www.facebook.com/Ukr.Embassy.Romania/

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia

Acte normative cu impact asupra activității C.C.I. Brașov și a membrilor acesteia 1934 1446

publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I în intervalul 17.08.2022 – 23.08.2022

Ordin nr. 2122 emis de M.M.A.P. pentru aprobarea Schemei de ajutor de stat „Sprijin pentru refacerea potenţialului forestier afectat de incendii, de fenomene meteorologice nefavorabile care pot fi asimilate unei calamităţi naturale, de infestări ale plantelor cu organisme dăunătoare şi de evenimente catastrofale” (M.O.nr. 810/17.08.2022).
 
Ordin nr. 1831 emis de M.F. pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului economiei şi finanţelor nr. 2.007/2008 privind aprobarea componenţei Comisiei pentru autorizarea operatorilor economici din domenii cu reglementări specifice şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a acesteia, precum şi a Criteriilor referitoare la autorizarea funcţionării unităţilor emitente de tichete (M.O.nr. 811/17.08.2022).
 
Ordin nr. 132 emis de A.N.S.V.S.A. pentru modificarea şi completarea Normei sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor privind procedura de înregistrare sanitară veterinară şi pentru siguranţa alimentelor a activităţilor de obţinere şi de vânzare directă şi/sau cu amănuntul a produselor alimentare de origine animală sau nonanimală, precum şi a activităţilor de producţie, procesare, depozitare, transport şi comercializare a produselor alimentare de origine nonanimală, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 111/2008 (M.O.nr. 812/18.08.2022).
 
Hotărâre nr. 1033 privind alocarea unei sume din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2022, pentru suplimentarea bugetului Ministerului Afacerilor Interne, în scopul decontării din bugetul inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă/Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Bucureşti – Ilfov a cheltuielilor cu hrana şi cazarea cetăţenilor străini sau apatrizilor aflaţi în situaţii deosebite, proveniţi din zona conflictului armat din Ucraina, găzduiţi de persoane fizice (M.O.nr. 816/18.08.2022).
 
Hotărâre nr. 1032 privind acordarea unor ajutoare excepţionale producătorilor agricoli din sectorul vegetal (M.O.nr. 817/18.08.2022).
 
Ordin nr. 1522 emis de A.N.A.F. pentru modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 63/2017 privind aprobarea modelelor unor formulare utilizate în domeniul colectării creanţelor fiscale, precum şi pentru modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.454/2016 pentru aprobarea Procedurii de executare silită în cazul debitorilor care au de încasat sume certe, lichide şi exigibile de la autorităţi sau instituţii publice (M.O.nr. 818/19.08.2022).
 
Ordin nr. 2014 emis de M.I.P.E. pentru aprobarea Normelor de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 15/2013 privind reglementarea unor măsuri fiscal – bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente reducerilor procentuale şi corecţiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislaţia din domeniul achiziţiilor publice pentru Programul operaţional sectorial Mediu 2007 – 2013 şi pentru Programul operaţional Infrastructură mare 2014 – 2020 (M.O.nr. 819/19.08.2022).
 
Hotărâre nr. 1034 entru aprobarea indicatorilor tehnico – economici aferenţi obiectivului de investiţii „Reabilitare DN 73A km 0+000 – km 19+910; km 20+975 – 69+340”, judeţul Braşov (M.O.nr. 823/19.08.2022).
 
Ordin nr. 1542 emis de A.N.A.F. privind modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 587/2016 pentru aprobarea modelului şi conţinutului formularelor utilizate pentru declararea impozitelor şi taxelor cu regim de stabilire prin autoimpunere sau reţinere la sursă (M.O.nr. 829/23.08.2022).

Întocmit, Consilier juridic Alina Groșanu

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane