Astfel, călătoriile de afaceri au devenit o realitate în contextul actual și fac partea din viața profesională a multor oameni.
Călătoriile de afaceri au scopuri diferite – fie întâlniri cu clienții sau furnizorii, fie pentru a participa la diverse cursuri de instruire, simpozioane, fie pentru a reprezenta societatea la târguri sau expoziții. Indiferent de scopul acesteia, siguranța angajaților tăi pe perioada deplasărilor în străinatate este un factor esențial pentru bunul mers al companiei tale.
Cu Asigurarea de grup pentru călătorii în străinătate de la Groupama vei fi în măsură să oferi suportul necesar propriilor angajați sau colaboratori în cazul unor evenimente nedorite pe parcursul deplasărilor în interes de serviciu.
Asigurarea medicală de călătorie înseamnă susținere financiară dacă în timpul călătoriei angajatul se accidentează și ajunge la spital, este diagnosticat cu Covid19 sau se confruntă cu alte scenarii nefericite care vin la pachet cu costuri considerabile.
Ce riscuri acoperă asigurarea de călătorie?
În funcție de pachetul ales, poți oferi angajatului tău acoperire pentru diferite riscuri, de la accidentare și îmbolnăvire, la despăgubiri pentru anularea zborului, pierderea bagajelor și chiar evenimente asociate cu pandemia. Poți alege mai multe tipuri de acoperiri opționale, în funcție de nevoi, iar durata asigurării poate fi de la 3 până la 365 de zile.
În general, pachetele de bază asigură:
– Asistență medicală de urgență
– Chat medical
– Proceduri de diagnosticare și tratament
– Tratament dentar de urgență
– Cheltuieli suplimentare în cazul spitalizării
– Accidentarea – deces și invaliditate permanentă totală
– Repatriere medicală
– Repatriere funerară
– Asigurarea documentelor
– Asigurarea de răspundere civilă
Poți completa aceste pachete de bază cu asigurări suplimentare pentru:
– Anularea călătoriei
– Întreruperea sau extinderea călătoriei
– Sporturi de sezon: ski nautic, surfing, rafting, caiac canoe, scuba diving, cicilism, alpinism, ski, snowboard și alte sporturi
– Călătorii cu avionul: pierderea bagajului, întârzierea sau anularea cursei
Groupama Asigurări garantează acoperirea evenimentelor ce țin de Covid19 și oferă o serie de opțiuni suplimentare:
Asigurarea suplimentară de anulare a călătoriei (STORNO)
O asigurare storno de călătorie este opțiunea care îți permite să recuperezi banii în situația în care ai rezervat călătoria, iar angajatul tău este diagnosticat cu Codiv19 și nu mai poate pleca din țară. Asigurarea suplimentară storno se poate include în poliță dacă o închei cu minim 3 zile înainte de plecare iar călătoria are o durată de minim 3 zile.
● Acoperă anularea călătoriei dacă angajatul este diagnosticat cu Covid19.
● Nu acoperă cazurile de izolare sau carantină ce duc la anularea călătoriei.
● Nu acoperă alte situații de anulare a călătoriei ce țin de voința angajatului și/ sau situații impuse de restricții de călătorie, anulări de evenimente în străinătate.
Asigurarea suplimentară de Întrerupere/ Extindere călătorie este opțiunea care acoperă costurile dacă angajatul se infectează cu Covid19 chiar în timpul călătoriei în altă țară, ajungând astfel în situația în care carantina este necesară – cazare/ hrană, telefon, bilet de avion (diferența sau integral) și/sau este internat în străinătate.
Începând cu luna iunie, Groupama oferă și Serviciul de chat medical ÎntreabăMedic, o soluție inovatoare de servicii de telemedicină, prin care clienții Groupama beneficiază de sfaturi medicale, sub forma unor micro-consultații, oferite de medici reali licențiați, prin intermediul WhatsApp, Messenger,Telegram sau SMS.
Serviciul este oferit în parteneriat cu Abi Global Health, unul dintre pionierii serviciilor de micro-consultații și recomandări medicale, și poate fi utilizat de clienții Groupama fiind inclus automat în pachetul de bază al asigurărilor pentru călătorii (în strainatate și în Romania).
Beneficiile serviciului:
• SIMPLU și RAPID – Rolul serviciului este de a oferi acces la un medic al cărui răspuns profesionist să ajute la luarea celei mai bune decizii privind pașii următori. Serviciul este disponibil non-stop, la orice oră din zi, în fiecare zi a anului, iar termenul mediu de răspuns este de 15 minute
• CALITATE – Serviciul este oferit de medici acreditați, atât generaliști, cât și specialiști (ex.: pediatrie, medicina internă etc.)
• SIGURANȚĂ -Toate informațiile sunt criptate și păstrate într-un mediu securizat.
Provocările și momentele dificile fac parte din traseul oricărui antreprenor – nu le poți evita și nu le poți prezice, dar le poți asigura cu polița potrivită. Sperăm că acest material te-a ajutat să o descoperi și să înțelegi mai bine ce poate face pentru tine.
Pentru informaţii suplimentare poți consulta asistentul virtual Amelie (24/7) pe groupama.ro, poţi scrie pe relatii.clienti@groupama.ro, poți suna la AloGroupama 0374.110.110 (luni – vineri, între 8:00 – 18:00) sau contacta reţeaua de vânzători și parteneri Groupama.