Camera de Comerț și Industrie Brașov

Împreună pentru afaceri de succes

Misiune comercială în Belgia

Misiune comercială în Belgia 1665 833

Vă informăm despre opotunitatea participării la misiunea comercială în Belgia în perioada 23-25 ​​martie 2022 în Geel, Belgia,  un eveniment care marchează 30 de ani de colaborare comercială între România și Belgia.

Misiune comercială multisectorială  are  ca obiectiv principal crearea unei platforme comerciale între companii din ambele țări, evenimentul include participarea la cel de-al 8-lea Forum Descentralizat Belgia – România, întâlniri B2B, vizite de companii și evenimente de networking.

Contact

Alain  Schodts – Executive Director

0751 020 993

alain@berocc.com

APEL PROPUNERI: Recuperare COVID-19 – Creștere durabilă în turism – Sprijin pentru IMM-uri

APEL PROPUNERI: Recuperare COVID-19 – Creștere durabilă în turism – Sprijin pentru IMM-uri 2560 1032

Camera de Comerţ şi Industrie prin Centrul Enterprise Europe Network Braşov vă face cunoscut un apel de propuneri în cadrul Programului privind Piața Unică (Single Market Programme) – programul UE pentru sprijinirea, consolidarea guvernanței și funcționarea pieței unice.

Titlul apelului: SMP-COSME-2021-TOURSME-COVID-19 Recovery – Sustainable growth in tourism – Support to SMEs

Obiectivul acestui apel este de a ghida redresarea ecosistemului turistic prin acordarea de sprijin organizațiilor și consorțiilor din domeniul turismului, prin stimularea transformării digitale și ecologice a companiilor din turism și în special a IMM-urilor, și prin stimularea inovației, rezilienței, sustenabilității și calității de-a lungul lanțului valoric.

Apelul vizează:

  • să sprijine IMM-urile din turism în dezvoltarea abilităților și capacităților lor în domeniul turismului durabil, creând în același timp strategii sustenabile, în conformitate cu nevoile și prioritățile teritoriale ale acestora;
  • să sprijine consolidarea capacităților și să ofere IMM-urilor asistență tehnică și informații despre lanțul valoric, prin aplicarea cadrelor și instrumentelor europene privind sustenabilitatea (cum ar fi amprenta asupra mediului, EMAS și EU Ecolabel);
  • să dezvolte un cadru de monitorizare (sistem integrat în modelul de afaceri al IMM-urilor care să colecteze și să pună la dispoziție în mod regulat date privind performanța IMM-urilor în materie de sustenabilitate, într-o manieră fezabilă și interoperabilă cu sistemele naționale de statistică;
  • să promoveze soluții inovatoare pentru turismul durabil, care să ofere afacerilor și destinațiilor o rezistență sporită la șocuri și să contribuie la intensificarea conștientizării și responsabilității sociale, economice și de mediu;
  • să construiască mecanisme eficiente pentru schimbul de bune practici și diseminarea instrumentelor transferabile și cunoașterii între IMM-uri, inclusiv la nivel european.

Acțiunile propuse în cadrul acestui apel vizează consolidarea competitivității și sustenabilității IMM-urilor din sectorul turismului, prin îmbunătățirea informațiilor privind mediul și piața și schimbul de bune practici, precum și prin stimularea capacității IMM-urilor din turism prin cooperare transnațională și transfer de cunoaștere.

Sunt vizate următoarele teme:

  • Turismul, în contextul conservării patrimoniului natural și al biodiversității;
  • Dezvoltarea agroturismului, turismului sportiv, turismului rural și ecoturism-ului, cu o atenție deosebită asupra ”slow tourism” pe parcursul tuturor anotimpurilor și având în vedere respectarea autenticității și bunăstării comunităților gazdă;
  • Dezvoltarea și sprijinirea turismului cultural în legătură cu patrimoniul cultural atât material, cât și imaterial.

SOLICITANȚII ELIGIBILIEntități publice sau private cu sediul în statele membre UE sau într-una din țările eligibile ale Programului.

 CONSORȚII ELIGIBILEPentru a fi eligibile, consorțiile trebuie să fie compuse din:

  • min. 5 –  max. 8 parteneri, entități legale din min. 5 –  max. 8 țări eligibile diferite;
  • min. o (1) organizație de sprijin în afaceri;
  • min. o (1) Organizație de Management al Destinației.

Fiecare consorțiu va sprijini direct (inclusiv sprijin financiar) un număr total de 80 de companii din domeniul turismului, din minimum 3 țări eligibile.

BUGETUL PROGRAMULUI ALOCAT: 12.420.000 Euro, care poate creşte cu până la 20%.

BUGETUL PROIECTULUI: între 900.000 – 1.200.000 Euro / proiect

DURATA PROIECTELOR: 25 – 36 luni de la data semnării contractului

ALOCARE FINANCIARĂ: 100% pentru servicii adresate IMM-urilor din sectorul turismului si 90% pentru alte activităţi ale proiectului

TERMEN DEPUNERE APLICAȚII: 2 martie 2022, ora 17:00:00 CET (Bruxelles)

Entitățile interesate să identifice potențiali parteneri pentru constituirea consorțiilor pot accesa https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/how-to-participate/interested-org-list/44547599

 Pentru informații suplimentare despre acest apel de proiecte vă rugăm sa accesați GHIDUL https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/docs/2021-2027/smp/wp-call/2021/call-fiche_smp-cosme-2021-toursme_en.pdf

Informaţii suplimentare:

Centrul EEN din cadrul Camerei de Comerţ şi Industrie Braşov

Sorina BLEJAN

0268 547 073

sorina.blejan@ccibv.ro

Curs online: ”Tehnici de vânzare de la distanță”

Curs online: ”Tehnici de vânzare de la distanță” 2560 878

Ne bucurăm să vă anunțăm că  organizăm împreună cu Trainsilvania Regional Learning, cursul online: ”Tehnici de vânzare de la distanță”.

Cele mai eficiente metode de vanzare directă implică vizitele la clienti. Dar ce faci când întâlnirile față în față sunt mai rare iar disponibilitatea oamenilor de a se intâlni în format fizic este scăzută? Cel mai important lucru pe care îl poți face este să iți dezvolți abilitățile de a vinde de la distanță, folosind metode și tehnici noi.

Motivați de misiunea noastră de a sprijini comunitatea oamenilor de afaceri brașoveni și de a contribui la procesul de dezvoltare al companiilor brașovene vă invităm să participați  la cursul online Tehnici de vânzare de la distanță susținut de Dan Brumă, trainer cu experiența în antreprenoriat și multiple industrii la nivel național și internațional.

În cadrul cursului online Tehnici de vânzare de la distanță vor fi abordate următoarele aspecte:
• Pregătirea abordării de la distanță. Ce trebuie să faci diferit?
• Mail, telefon, Skype, Teams, Zoom? Alege platforma potrivită
• Deschiderea discuției și captarea interesului
• Gestionarea emoțiilor în discuții la telefon
• Recunoașterea semnalelor de cumpărare
• 5 tehnici de influențare de bază
• Propunerea acțiunilor concrete
• Cum să scrii un email eficient de follow-up? Evitarea principalelor greșeli
• Managementul clienților dificili. Tratarea obiecțiilor

Despre TrainSilvania Regional Learning Initiative – www.trainsilvania.ro:

Sunt un grup de profesioniști în învățare, pasionați de Transilvania, de dezvoltarea oamenilor și companiilor din zonă.

Scopul lor este de a servi organizațiile locale și potențialul lor de afaceri, accesând local cele mai bune resurse de învățare – programe, traineri, consultanți.

 Cine susține cursul ?

Dan Brumă – Consultant Senior cu o experiență de peste 12 ani în facilitare la nivel international – are o bogată experiență în dezvoltarea afacerilor și in managementul echipelor într-o serie de industrii, cum ar fi Telecom, IT & C și Automotive. Este unul dintre puținii formatori români cu experiență în livrare în peste 10 țări din Europa, Asia și America.

Detalii curs Tehnici de Vânzare de la Distanță :


  • • Durată: 1 zi- de la ora 09:00 la ora 16:00
    • Preț: 400 Lei + TVA

Notă:  Participanții vor primi o diplomă eliberată de TrainSilvania Regional Learning, care atestă participarea la cursul Tehnici de Vânzare de la Distanță.

Modalitate înscriere:

Cursul se va desfășura online pe platforma Zoom.

Contact

Cristina Sîrbu – Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  

0729 839 860

cristina.sirbu@ccibv.ro

Curs ”Tehnici de negociere”

Curs ”Tehnici de negociere” 2560 878

Ne bucurăm să vă anunțăm că  organizăm împreună cu Trainsilvania Regional Learning, cursul: ”Tehnici de negociere”.

Multe eforturi de vânzare se blochează atunci când ajung în faza negocierii. Fie pentru că pornim cu așteptări diferite sau pentru că există nemulțumiri ale clienților cu privire la aspectele ofertei, e dificil să găsim un numitor comun. Și de multe ori renunțăm. Pentru a  fi mai ușor să navigați printre obstacolele negocierii, acest workshop vă echipează cu un set complet de tehnici și abilități pentru a fi un bun negociator, inidferent de context.

Motivați de misiunea noastră de a sprijini comunitatea oamenilor de afaceri brașoveni și de a contribui la procesul de dezvoltare al companiilor brașovene  vă invităm să participați  la cursul  Tehnici de negociere susținut de Dan Brumă, trainer cu experiența în antreprenoriat și multiple industrii la nivel național și internațional.

În cadrul cursului  Tehnici de negociere  vor fi abordate următoarele aspecte:

  • Când negociem și când nu? Topul greșelilor în negociere.
  • Aflarea diferențelor și calcularea șanselor de reusită
  • Strategii de negociere și prioritizarea lor
  • Conducerea discuțiilor pentru a convinge interlocutorul
  • Când să te retragi și ce opțiuni ai?

Despre TrainSilvania Regional Learning Initiative – www.trainsilvania.ro:

Sunt un grup de profesioniști în învățare, pasionați de Transilvania, de dezvoltarea oamenilor și companiilor din zonă.

Scopul lor este de a servi organizațiile locale și potențialul lor de afaceri, accesând local cele mai bune resurse de învățare – programe, traineri, consultanți.

 Cine susține cursul ?

Dan Brumă – Consultant Senior cu o experiență de peste 12 ani în facilitare la nivel international – are o bogată experiență în dezvoltarea afacerilor și in managementul echipelor într-o serie de industrii, cum ar fi Telecom, IT & C și Automotive. Este unul dintre puținii formatori români cu experiență în livrare în peste 10 țări din Europa, Asia și America.

Detalii curs Tehnici de negociere:


  • Durată: 1 zi-  de la ora  09:00 la ora 16:00
  • Preț: 400 Lei + TVA

Notă:  Participanții vor primi o diplomă eliberată de TrainSilvania Regional Learning, care atestă participarea la cursul Tehnici de negociere.

Modalitate înscriere:

Cursul se va desfășura online pe platforma Zoom.

Contact

Cristina Sîrbu – Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  

0729 839 860

cristina.sirbu@ccibv.ro

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 14.02.2022 – 28.02.2022

Cursuri la care se fac înscrieri în perioada 14.02.2022 – 28.02.2022 1697 954

Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  face înscrieri în perioada 14.02.2022 – 28.02.2022  pentru  următoarele programe de formare profesională:

Camera de Comerț si Industrie Brașov, prin Departamentul de Formare Profesională și Învătământ Dual, a oferit până în prezent cursuri de formare profesionlă la peste 40.000 de persoaneAcestea au beneficiat de experiența de peste 30 de ani a echipei și de profesionalismul celor 120 de formatori cu care colaboram.

Contact

Manuela Lăcătuș

Departament Formare Profesională și Învățământ Dual

manuela.lacatus@ccibv.ro

0728 137 725

Curs online – Agile Transformation Cum să lucrezi cu proiecte agile?

Curs online – Agile Transformation Cum să lucrezi cu proiecte agile? 2560 1009

Ne bucurăm să vă anunțăm că organizăm împreună cu Trainsilvania Regional Learning, cursul online Agile Transformation- Cum să lucrezi cu proiecte agile?

 

Modul de lucru se schimbă din ce in ce mai rapid iar proiectele devin standardul de lucru în orice companie de succes. În același timp, la nivel global, 50% din proiecte eșuează, multe din cauza folosirii unor metode neadaptate contextului actual.

 Motivați de misiunea noastră de a sprijini comunitatea oamenilor de afaceri brașoveni și de a contribui la procesul de dezvoltare al companiilor brașovene  vă invităm să participați  la cursul Agile Transformation- Cum să lucrezi cu proiecte agile? susținut de Dan Brumă, trainer cu experiența în antreprenoriat și multiple industrii la nivel național și internațional,joi, 10 Februarie 2022 și vineri, 11 Februarie 2022.

 În cadrul cursului online Agile Transformation- Cum să lucrezi cu proiecte agile?  veți învăța să:

  •  Faceti transferul de la proiectele clasice la sistemul agile
  • Dezvoltați un mod de gândire concentrat pe experiența clientului
  • Implicați activ clienții pentru a asigura succesul proiectelor
  • Eficientizați modul în care echipa colaborează pentru rezultatul final
  • Scurtați clclul de dezvoltare al noilor produse

Despre TrainSilvania Regional Learning Initiative – www.trainsilvania.ro:

Sunt un grup de profesioniști în învățare, pasionați de Transilvania, de dezvoltarea oamenilor și companiilor din zonă.

Scopul lor este de a servi organizațiile locale și potențialul lor de afaceri, accesând local cele mai bune resurse de învățare – programe, traineri, consultanți.

 Cine susține cursul ?

Dan Brumă – Consultant Senior cu o experiență de peste 12 ani în facilitare la nivel international – are o bogată experiență în dezvoltarea afacerilor și in managementul echipelor într-o serie de industrii, cum ar fi Telecom, IT & C și Automotive. Este unul dintre puținii formatori români cu experiență în livrare în peste 10 țări din Europa, Asia și America.

Detalii Curs Agile Transformation – Cum să lucrezi cu proiecte agile? 


  • Durată: 2 zile  de la ora  09:00 la ora 15:00
  • Preț: 600 Lei + TVA

Membrii CCI Brașov beneficiază de o reducere de 10%, costul fiind de 540 lei + TVA

Notă: Participanții vor primi o diplomă eliberată de Camera de Comerț și Industrie Brașov, care atestă participarea la cursul online Agile Transformation- Cum să lucrezi cu proiecte agile?

Modalitate înscriere:

Cursul se va desfășura online pe platforma Zoom.

Contact

Cristina Sîrbu – Departamentul Învațământ Formare Profesională și Învățământ Dual  

0729 839 860

cristina.sirbu@ccibv.ro

Lista activelor disponibile

Lista activelor disponibile 1928 775

Vă prezentăm lista cu active disponibile aflate în patrimoniul societatii CARFIL S.A. Brașov – filiala a C.N. ROMARM S.A. București cu sediul în Brașov.

Detalii și înscrieri

Întocmit, jr. Juliana Gratiela DRAGAN

Șef Compartiment Administrare Patrimoniu și Investiții

Eveniment de matchmaking „Civil Security for Society infoday and brokerage at SICUR 2022”

Eveniment de matchmaking „Civil Security for Society infoday and brokerage at SICUR 2022” 2297 1064

În perioada 22-23.02.2022 se va organiza evenimentul de matchmaking „Civil Security for Society infoday and brokerage at SICUR 2022” în mod hibrid.
Evenimentul este adresat celor interesați să participe la Cluster 3: Civil Security for Society  în cadrul Horizon Europe, oferind participanților oportunitatea de a găsi posibili parteneri, atât pentru apelurile HE, cât și pentru parteneriate comerciale/tehnologice.

Domenii:

  • Combaterea criminalității și terorismului
  •  Gestionarea eficientă a frontierelor externe ale UE
  •  Managementul frontierelor
  •  Infrastructură rezistentă
  •  Securitate cibernetică sporită
  •  Societate rezistentă la dezastre pentru Europa
  •  Cercetare și inovare în domeniul securității consolidate
Contact

PhD Eng Cornelia Muraru-Ionel – Coordinator of the Technological and Business Incubator INMA-ITA, cluster manager of IND-AGRO-POL competitiveness pole
INMA – National Institute of Research-Development for Machines and Installation designed to Agriculture and Food Industry – Enterprise Europe Network member

0742 226 193

cmuraru@inma-ita.ro; cornelia.muraru.ionel@gmail.com

Proiect ”Cluburi de orientare vocaționale și de dezvoltare personală”

Proiect ”Cluburi de orientare vocaționale și de dezvoltare personală” 2560 1028

În cadrul proiectului Cluburi de orientare vocaționale și de dezvoltare personală, ne bucurăm de implicarea companiilor și instituțiilor reprezentative din Brașov și București, care, prin intermediul mentorilor, au făcut posibile prezentări inedite în rândul elevilor claselor  V-VIII.

Cluburile de orientare vocațională înființate anul trecut în 10 școli din Brașov, au atras implicarea unor specialiști din mai multe domenii profesionale, care în mod voluntar și-au adus un aport deosebit prin a face cunoscut copiilor meseriile viitorului și cele ale trecutului.

Vă invităm să “răsfoiți” albumul acestor 2 luni minunate, unde mentori implicați și profesori dedicați s-au reunit pentru a oferi elevilor o abordare inedită a viitorului profesional (Marketing, PR, Asigurări, Inginerie, Etnografie).

Vă mulțumim pentru implicare:
🟢 Bosch Romania – Alexandra Armeanu,
🟢 Joysonquin Automotive Systems Romania SRL – Mihaela Iancu, Alina Asăndoaie,
🟢 Nimatron Technik – Nicu Negură,
🟢 Groupama Asigurari – Cornelia Zaharia,
🟢 Academia de Bricolaj 𝘀̗𝗶 Muzeul de Etnografie Brasov – Mihaela Paliuc,
🟢 Premium AEROTEC – Andra Martin,
🟢 Liceul „Petru Rares” Feldioara – Călin Rusitaru,
🟢 Clubul Economic Genram Brașov (DKW)  – Werner Braun.

Mulțumim profesorilor și directorilor de la școlile participante:
🟢 Școala Gimnazială 13 Brașov
🟢 Colegiul Tehnic Mircea Cristea
🟢 Școala Gimnazială Sânpetru
🟢 Școala Gimnazială Hărman
🟢 Școala Gimnazială Cristian
🟢 Școala Gimnazială Purcăreni
🟢 Școala Gimnazială Vulcan
🟢 Școala Gimnazială Hălchiu
🟢 Liceul Petru Rareș Feldioara.

Continuăm seria de prezentări și vă invităm să va alăturați, în calitate de mentori și parteneri în proiectul nostru!

Contact

𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥𝐚 𝐃𝐨𝐛𝐫𝐚𝐢-𝐏𝐚𝐥𝐚𝐦𝐚𝐫𝐢

0723 671 307

ccibv@ccibv.ro

Sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în prezent

Sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în prezent 2560 1094

Vă prezentăm sinteza actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până în 08.02.2022

Pentru că odată încetată starea de urgență, a fost declarată STAREA DE ALERTĂ pe teritoriul României, și pentru că săptămânal sunt publicate în Monitorul Oficial foarte multe informații de ordin legislativ, Camera de Comerț și Industrie Brașov vine în sprijinul dumneavoastră cu o sinteză a actelor normative cu impact general și o scurta descriere a acestora, de la declararea stării de alertă până în prezent.

Sinteza actualizată a actelor normative pentru perioada 02.02.2022 – 08.02.2022 poate fi consultată  AICI.

Sinteza actualizată a actelor normative cu impact general de la decretarea stării de alertă până la data de 08.02.2022 poate fi consultată AICI.

Întocmit, Consilier juridic Alina Groșanu

Camera de Comerț și Industrie Brașov va continua să vă informeze în aceasta privință și în perioada următoare.

Vă invităm să fiți la zi cu toate noutățile din mediul de afaceri, urmărindu-ne pe pagina de Facebook și LinkedIn a CCIBV.

Contact

Alina Groșanu – Director Departament Juridic Arbitraj Resurse Umane

0728 137 736

alina.grosanu@ccibv.ro

Împreună vom învinge !