Ca manager, să creezi un mediu de lucru în care membrii echipei se simt în siguranță, unde se sprijină, se înțeleg și se respectă reciproc, poate face diferența. Arată-le că îți pasă de ei, ascultă-le problemele, oferă-le suport atunci când au nevoie și crează un pachet extrasalarial atractiv cu care poți veni în întâmpinarea nevoilor lor și care te poate susține atât în motivare, cât și în politica de retenție. Așa că ai toate motivele să pui la punct un pachet valoros de beneficii pentru echipa ta.
Pe lângă clasicele tichete de masă și prime de vacanță, asigurările de viață și abonamentele de sănătate au urcat pe primul loc în topul beneficiilor pe care poți să le oferi angajaților. Într-o piață a muncii ce se confruntă cu lipsa de angajați bine pregătiți pentru slujbă și o rată de retenție dificilă, așa cum raportează 41% dintre companiile din România, aceste beneficii nu mai sunt doar o formă de apreciere, ci un instrument esențial în atragerea, motivarea și retenția angajaților.
Beneficiile orientate spre sănătatea și securitatea angajaților joacă un rol vital, contribuind la creșterea productivității și implicării lor la locul de muncă, ceea ce desigur că stimulează în final succesul general al companiei. Angajații care se simt în siguranță și apreciați sunt mai motivați să facă performanță și să rămână cu angajatorii lor.
Ce beneficii extrasalariale vei acorda angajaților tăi?
Este simplu, angajații de top caută să aibă angajatori asemenea. Afacerile care doresc să obțină mai mult de la echipele lor ar trebui să creeze programe și pachete de beneficii care să ofere sprijin la birou, dar și în afara lui.
Beneficiile extrasalariale ce vizează bunăstarea financiară, sănătatea și echilibrul emoțional sunt punctul de pornire pentru orice pachet solid, care susține activitățile de recrutare, dar și retenția personalului.
Programele construite în jurul acestor componente oferă angajaților acces la soluții valoroase care îi fac să se simtă apreciați și susținuți de compania la care lucrează.
Dacă ai nevoie de idei despre ce tipuri de beneficii să incluzi într-un astfel de pachet sau cum să-l dezvolți pe cel existent, articolul de mai jos este resursa ideală pentru a afla toate informațiile necesare despre dorințele angajaților, noutățile legislative din ultimul an și cele mai eficiente strategii de alegere și comunicare a beneficiilor, prezentate de Groupama și alte surse de referință în domeniu.
Fă pasul către un viitor asigurat și cere o o ofertă de asigurare.
Pentru informaţii suplimentare poți consulta asistentul virtual Amelie (24/7) pe groupama.ro, poţi scrie pe relatii.clienti@groupama.ro, poți suna la AloGroupama 0374.110.110 (luni – vineri, între 8:00 – 18:00) sau contacta reţeaua de vânzători și parteneri Groupama.